17 Ağustos 2011

high school musical means lise tantanaları

eveet uzun zamandır yazmıyodum,gerçi ne yazacam ya o kadar uğraşınca para mı veriyolar,işte kapitalist düzenin beynimde açtığı koca delik,kapitalist düzen demişken..şaka şaka bu kaydı girmemin tek sebebi lise yıllarımı anlatmam,bunu uzun zamandır düşünüyodum,yani bi kaç kere aklımdan geçirdim ama gel gelelim üşengeçlik..unutkan bi insan olduğumu ve son zamanlarda okulla ilgili anılara ne zaman olmuştu o ya alla alla gibi tepkiler vermeye başlayınca yazmaya karar verdim ben şunları şuraya kaydediyim de unutmazsam bi kaç yıl sonra okurum,evet önsöz tarzında girişimi yapmışken,ne diyodum ben ya demicem hava çok sıcak!

lisenin ilk günüydü,hatırlıyorum!,ortaokuldan kalan 3-5 arkadaş birbirimizi bulduktan sonra,çok gıcık bi durum bu yeniler için,ben hiç yeni öğrenci olmadım,bi gün bi yerde bunun acısı çıkıcak korkarım,neyse 3-5 arkadaş sınıfımıza girdik,hala hatırlıyorum,rabia,tuğçe,rumeysa,ben,zeynep bi kaç kişi daha vardı,sınıfda hüsniye hocaydı di mi,ilk ders,herkes bi yerlerden gelmiş,güya sıcak bi ortam sunucak,herkes buraya çıkıp serbest bi konu hakkında konuşcak demişti,tabi göz gezdirirken sınıfa tahtaya ilk kimi çıkardı,ben! hadi anlat-ne anlatıyım-kafana göre-hocam öyle diyince şimdi gelmiyo hıhmm.. neyse sonunda aileye karar vermiştim sıcak yuva kavramına ne kadar da sadığım,anne ve babamı seviyorumla başlayan abilerimden nefret ediyorumla biten bi konuşmaydı,her ortamda ay geçen yengem bana ne dese beğenirsin üslubumu gizleyemiyorum,napalım,neyse gel zaman git zaman ben nadide çiçeğim şeymayla aynı servise düştüm,zaten sürekli sırıtkan bi insan olduğum için hemen köprüler kuruldu,ay o çocuk ne salaktı di mi ehehe ,bu arada ilk haftada break dans yapan ikinci haftadan itibaren okula gelmeyen çocuktan bahsediyorum,össde 1. olcakmış hani baya da hatırlıyorum,o zamanlar tüm sınıf bir ağaç gibi hür ve bir orman gibi kardeşceydi:D herkes arkadaş sümeyye bana ikinci günden usbsini vermiş falan,ilk gezide fotoğraflar var kimlerle fotoğraf çektirmişim ben bile görünce ne alaka diyorum,neyse o gezide diğer çiçeeğim aybükeyle tanıştım,serviste koltuktan koltuğa gezinirken bi ara bunun yanına oturmuşum,bi muhabbet gözümden yaş geldiğini hatırlıyorum,eski okulunla ilgili hani bi takım şeyler aybüke hatırladığını biliyorum:D,neyse sonra ben radiyeyle samimi oldum hakkını yemicem eğlendiğimiz günler çok oldu sınıfın 4 açıdan da en ortasında oturduğumuz için,sağlı sollu sataşmalar,hayvani gülmeler,sonra her tenefüs masa tenisi oynamalar,çok biliyomuşuz gibi! o zamandan kalan fotoğraflarımızdan bahsetmicem,neydi o fotoğraf furyası,aman yarabbi,makine icadından beri o kadar eziyet görmedi okulun her köşesinde 32894543957 fotoğraf,yemekhanedeki o benim fotoğrafımı mezuniyet slaytına veren her kimse ona da ahdım var,neyse aybüke şeyma ve beni bi araya getiren elim vakaya gelicem,nasıl ya nasıl ya nasıl nasıl nasıll..hahaha bunu hatırlıyosunuzz ,ilginç yani,yani şimdi nasıl hayret bi şey o olayı yazamasam da hepimizin verdiği ortak tepki kulis yapmamızı sağlamıştı,kulis mulis Allahım ya bahsettiğim de lise1 ya da 2 hahaha ne olaylar olaylar :p sonra gel zaman git zaman biz baya kaynaştık beraber ne yapmadık ki,kıskanılcak düzeyde iyiydik hakkımızı yemicem,happy three friendsmiş haha neyse beraber teleferiğe bindik,kayığa bindik,bursaya gittik,aybükeyle gap turuna katıldık,şeymayla yaz kursuna gittik o baya eğlenceliydi tadı damağımda,kübranın deyimiyle yaz kampı :D,alışveriş merkezleri ki nautulus evimizden sık uğradığımız bi yerdi nerdeyse,aa şeyi hatırladım yine bi planımız sonu daha sinemaya çıkmıştı-yine mi sinemaya gidicez of-napalım abi daha iyi bi fikrin var mı ,ucuz kızlar gibi cafede nargile mi içelim-iyi sinemaya gidelim bari,şeymanın heath ledgerı anmak adına bizi dr parnassusa götürmesini hiç unutmucam,bi film bu kadar mı sıkıcı olur he bi de heath ledger öldüğü için rolünü orlando bloom devam ettiriyodu 2 dkkydı sanırım:D sonra kim geçti kimdi o biri daha vardı neyse,heath ledgerı anmıştık! şeyma ordan bence güzel filmdi dicek:D betülü unutmadım betüle gelicemm,bu betülü bizim sınıfa aldılar,o ara uzaktan gülümseşmeler,şeymanın yanının boş kaldığı soğuk bi gündü,tesadüf betülün yanındaki nezihe de her zamanki gibi nezihe değinmeden geçemicem dostum o zamanda geç kalmışın haha nezihenin gelmediği bi gündü,ya da baya geç gelmiştir,kem küm betül istersen burda oturabilirsin,gelsene ya derken bu bi oturdu daha da hayatımızdan kalkmadı,iyi ki de nezihe o gün geç kalmış,sonra biz sonunda 4.yü bulmuştuk,yani bi yerden sonra her şeyi değişmeli yapmak zor oluyo biliyo musun,bugün ben aybükeyle,sonra şeyma aybükeyle,sonra şeyma benle ohoo kendimize uygun espri anlayışı ve terbiyesi bizden geçer not aldı,zaten bana kitap okuma alışkanlığı kazandıran da kendisidir,ilk defa kitap muhabbeti yaptım haha o kitabı okudun mu şu kitapta şu bölüm varya,ay orası çok güzeldi di mi,bu arada amen maaolufun okuduğun kitabında gözüm kalmıştı,ah biz edebi camia ahahha  neyse bendeki dikkat dağınıklığı da maşallah cümlelerin başı var sonu cümlenin başını 4 kez okuduktan sonra var,şimdii uzaklardasıın diye başlıcam,şimdilerde hepimiz sonuçları bekliyoruz ki aybüke fizyoterapist,betül eczacı şeyma boğaziçi mezunu kimyager ben de diş hekimi olacağım,şimdi bu cümledeki anlatım bozukluğunu bulun,mantık hatası değil hayır,hüsniye hocanın gazabı bunlar:D kınalı ayaklarını da yazıyım ilerde okuyunca hatırlıyım,atilla,turan ve murat hocamı da çok seviyorum herkes bilsin yani tüm hocalarımı seviyorum tamam,ayrıca büro hizmetlerinden mahmut abi,hasan abi,çiğköftelere el koymanızı unutmadım! ve kantinden sıcak sohbetlerin bir numaralı ismi hatice ablayı da seviyorum,ama o tost ekmekleri küçük yani neyse sizi seviyorumla bitirmicem lan ne bu her defasında!

6 yorum:

  1. arkadsıım cok cok guzel yazmıssıın ve butun yazı aslında ıkı kelımmede ozetlenıyo ve benım koptugum andır yanı ıhım:.. kınalı ayaklarını.. ahahaah yarıldım yaa yerlere yattım hatta ama gercektendegıl tabı kı cok komık buldugumu anla diye:d herneysee mukkemmelsıın dasstıı hep boylee devam eet.. betul

    YanıtlaSil
  2. bol karakterli kitaplardan nefret etmişimdir kim kimdi ne yapardı işi güçü hiç aklımda tutamadığımdan tabi ki:) lakin yazın senin de itiraf ettiğin gibi daldan dala tarzında yazılması bi yana arada ağaçtan inip koşturmuşsun geri gelip çıkmışsın tadında olmasına ragmen akılda kalıcı olmuş, yerinde tadında vurgularınla... hani ben kitap filan yazacam diyorum ya arada:)) vaz caydım sana para verip yazdıracam sanırsam :D MR.Enterte

    YanıtlaSil
  3. ben kendimi çok överim ama.

    YanıtlaSil
  4. kitap editörlüğünü ben yapacağım tabi ki,
    dozu biraz azaltırım akıllım:D mr.enterte

    YanıtlaSil
  5. Harika lan :D Orjinal yani. Beraber geçirdiğimiz günler güzeldi , hepinizle. İnşallah yine görüşürüz ve inşallah ayrılmazsınız. Radiye.

    YanıtlaSil