31 Ocak 2011

Üşeniyoru...

ü-ş-e-n-i-y-o-r-u-m,evet üşeniyorum hem de hayatımın şu en aktif olması gereken döneminde ,neye mi? annemce 'şurdan kalkıp şuraya oturmaya' üşeniyorum,zaten her şey üşenmemiz için tasarlanmış ,yapman gereken onca şey,havanın buz kesmesi,elimden bi türlü düşmeyen lanet olası selpak,bunları yazarken bile beş dakkada bi duraksıyorum,limon yine tepemde uçuyo,limon kim mi?Evimize geleli hayvanlığını unutan muhabbet kuşumuz,aylar geçmesine rağmen hala bize ısınamadı,tek yaptığı kafesini açtığımızda evde deli gibi uçması,gerçi sorun bizde hayvandan ne bekliyosak...her neyse bu öss süreci beni baya bi yıprattı ,ne kadar çalışmam gerekirse o denli üşengeçliğim artıyo,tamam bugün de dinleniyim yarın,e geç kalktım ohoo akşam oldu,bütün gün dershanedeydim zaten,dur şunu da izliyim kalkarım,ozaman tv karşısında çözüyim,aa reklam geldi dersime dönüyim,bi dkk ya şu kanalda ne vardı,aman tv karşısında çalışılmıyo zaten bitince çalışırım,ne esra yat mı? ama..neyse uykum gelmişti,aslında çalışsam varya,aman bi ara toparlarım,ne sadece o kadar gün mü kalmış..
hayatımın yegane hantal cümleleri,çalışamamanın verdiği vicdan azabı tamamen omuzlarıma günden güne yük bindiriyo,namaza başladım başlayalı -Allahım çalışma azmi ver diye dua ediyorum,ama çalışmayınca neye yarar,lanet olsun üşeniyorum,hayatımın en önemli döneminde üşeniyorum,bu ölü toprağını kim attı bilmiyorum ,burda hangi akla hizmet blog aldım bilmiyorum,ayda yılda bir yazasım geliyor ve leptobu açtığımda kaybolu
yo,ben bile kendi blogumu takip etmeye üşenirken kime ne saçma bunalımlarımdan,o tipik össnin psikolojisini bozduğu insanlardanım,bıraksanız sınav sistemine baya sayasımız var,kimi kandırıyoruz olması gereken bu tek yapmanız gereken çalışmak,isyan ettiğimiz şey kendi üşengeçliğimiz,kimdi o einstein mıydı çalışmak çalışmak çalışmak diyen ah be einstein amca diye başlayıp sabaha kadar içimi dökesim var,hayatımın bu dönemini kiraya vermiş gibiyim,şu dönem bi bitse ,ah bi bitse her haltımı bu senenin sonuna erteledim,hayatımı erteledim tek yaptığım; sabah namazına kalk,alarmı kapat,namazı kıl 10 dk. yat,kalk üstünü giy,çık otobüs bekle, dershaneye git,ot gibi dinle,testini nadiren çöz,ya da bırak evde çözersin(!),arkadaşalrınla durağa güle oynaya git,tekrar otobüs bekle,otobüse çok var,minibüsü dene,yine yanlış miniübüs,Allahın cezası yine öndeki tabelayı ters çevirmiş,mahalle ayrımında in 20 dkk yürü,hava yine soğuk,eve gel ikindiyi kıl,Tv'ye göz at,yemek ye,akşamı kıl,otur biraz derslere gözat,bi sa. geçmeden yorul kalk tvye göz at,nasıl da uykum var,yatsıyı kıl yat ve utanmadan dua et,Allahım zihin açıklığı ver,haha bunları yazarken şu reklamı göüyorum-TRT-okul açılıyormuş,gözümüz aydın,okulun yarım gün olduğu günleri kesinlikle değerlendir,aman o kadar çalışıyorum! bugün de eğlenelim,onda üşenmek yok,üşenme eve adımını atar atmaz başlıyo,ve her duvar köşesinde şu yazıyo;-üşenme esra,her defasında içimden şunu diyorum;'he he'.

3 yorum:

  1. a-n-l-l-ı-y-o-r-u-m neden peki,nerden çıktı bu davanı sahipleniş... nasıl oluyorda yorum yazıyorum pek emin değilim ama galiba birilerinin seni anamsna bu günlerde çok önem veriyorsun belkide ihtiyaç duyuyorsun... peki anlıyormuyum kendimce evet olayı basite aldığımdan değilde gerçekten senin yaşadıklarının erkek profiline uygun olanları bende yağadığımı düşünüyorum...diyeceğim şuki dönüp arkama baktığımda sadece tbessüm uyandıran ama tam olarak anlamlandıramadığım bir dönem geçirmişim ister sen buna kiraya vermek de ister başka bişey ama ben bunu kullanacağım...yoğun dersane eve arası mekik dokunan günler sorlar cevaplar kağıtlar hepsi sadece aldığın kararlar yüzünden kendini yaşamak zorunda bıraktğn gerçeklerden ibaret...öss dönemi dualarım daha bir gür çıkıyordu ağzımdan kalbimden sanki melekleri es geçip direk sesimi duyurabileceğini düşünüp ellerimi titrete titrete dua ediyordum. emin ol bugün ettiğim dualardan daha fazla haz veriyordu bana öss bana bir hayat amacı güdülemişti sadece ama bedelini fazlasıyla alıyordu... bazen oluyor ki herşey anlaşmışcasına üst üste geliyor ypratıyor bedeni beyni idraki sitem ediyor hayat senden gibi geiyor... bu noktada akla getirmemiz gereken bir pürüz var gizemi bir pürüz lazanmamız gereken sadece öss değil sınav zorlayacak olan sadece o değil birde insanın en muhtaş durumlarında onu sömürmee çalışan ondan fazdalanmak için tüm benliğiyle çalışan azazil le meşgul olmak zorundasın ... o olaya sadece öss gözüyle bakmıyor her an kan emmenin peşinde her an bir yara açip şimdi olmasa bile gelecekte o yaradan nemalanrm düşüncesi içerisinde çırpınyor ve ozarını çok ama çok ii oynuyor... bana öyle noktalardan yalaştı ki babamla olan en dramatik konuşmam hala gözlerin önündedir okumayacam dedim okumayacam bu dünyanın ilmi lazım değil bana ben sadece onu arayacağım deyip çıktıım karşısına babamın ... anlayışl bakışlar icnde blunduğum bulanımı çok ii anlamışki anlayışla karşıladı mantığı hayır desede neyseki bunalımdan kurtulup öss ye devam ettim ve iisile kötüsüyle şuan bulunduğum noktaya geldim... hayatta ertelemen gereken şeyler her zaman senine oolacak buna emin ol keşkelrde bitmeyecek üşengeçliklerde hayatının belli bi vaktinde başka bir şeye üşeneceksin o seni daraltacak... üşenmek insan fıratında var ve ona meylimiz var ister istemez sadece yaşamımızın o kısa süresince belli aralıklarda değişik konu başlıklar altında ona buna üşeneceğiz... eğlenmek doznda olduğnca iidir kendini eğlendiğin için cezalandırma onun sana verdiği enerjiyi farklı kullan kendini tesellinin önene geç... hayatın sonsuz trene sahip bir gar olduğunu untma kaçırdığımız trenler için üzülmek boşa ders çalımadığın için üzüntü duyman gibi sadece sana ait trenler seni hedefe ulaştıracak unutma onun bunun bindiği tren değil sadece seninki... kendi trenine odaklan onun biletini elde etmeye bak ... kesinlikle seni teselli etmek gibi bir niyetim yok acizane doğrı olduğunu düşündüğüm fikirlerimi seniin gösterdiğin özgüvene paralel olarak paylaşmak istedim... bu arada muhabbet kuşunada fazla yüklenme hayatının monotonluğundan seni onun kurtarmasnıı bekliyorsan daha çok bekliersin o minik sevecen düşüncesiz bir hayvan sadece ... hem blogunu önemsiyen insanlar gerçekten var ....saygılarımla mr. enterte

    YanıtlaSil
  2. evet önemsediğin bu denli uzun yazmandan belli oluyo,saol nasihatler için.

    YanıtlaSil
  3. uzun mu ... yorum ekranı biliyorsun küçük bir bölme bende yazdıkça yazmışım farketmeden :D , önemsenmeye gelince elbette önemseniyorsun yoksa ne işim olur.... mr.enterte

    YanıtlaSil