16 Şubat 2011

Bak arkadaş

Bu yazıyı canım arkadaşlarıma ,can arkadaşlarıma yazıyorum
Evvvet arkadaşlarım nerden çıktınız karşıma,hangi ara bu kadar samimi olduk bilmiyorum,bilirsiniz biz böyle laflar edemeyiz,duygularını ifade etmekmiş,miş miş..yıllar sonra bu yazıyı okuduğumda ne güzel günlermiş demek yerine hep beraber bu yazıyı okuyup gülmemizi temenni ederek yazıyorum,gülmemiz derken gülmenin bizim hayatımızda ne kadar hayati bi önemi olduğunu farkettim,gülmek samimi olarak gülmek,içten gülmek...Allah gönlüne göre verir ya,heh işte evet tam da bu noktadasınız canlarım,leb demeden leblebisiniz hayatımda,sizinle o kadar samimi olduk ki yakında telepati yoluyla anlaşacağız gibi görünüyo..kahkahalar atıp duraksadığımızda abi bizde mi bi gariplik var diyoruz ya,böyle garipliğin gözünü seveyim..içtensiniz arkadaşım,pırıl pırılsınız ve en güzeli hepiniz dişlerinizi fırçalıyorsunuz:D yerine göre davranmayı beraber öğrendik biz,olumlu olmayı,zorluklar karşısında zorla espri yapmayı,hatta komple espri yapmayı,gülmeyi o kadar çok sindirdik ki içimize gülmek asıl anlamını kaybetti,sizle değilken yaptığımız o eylem gülmek değildi ,sahteydi sanki,bak yıllar geçti beraber büyüdük,her anlamda büyüdük,hamken beraber piştik,bu devirde aklı başında,ne yaptığını bilen,inançlı,başarılı,zeki,terbiyeli,ahlaklı,içi dışı bir,içi dışı güzel insan bulmak, hepsini bi arada bulmak zor,daha doğrusu zormuş,ama benim için durum farklı siz yanımda olduğunuz sürece.Abi nerden başladık yaz yaz bitmiyo,Şeymanın defteri gibi sandık hata yaptık :D:D Duygularını ifade etmek ne demek tam olarak bilmiyorum ama burda yapmaya çalıştığım bu,hepinizi seviyorum canlarım,ilerde hepimizi çok güzel yerlerde görüyorum ve kendimi de siz çok güzellerle.. öpüldünüz.

6 yorum:

  1. ne güzel:) kıskandım üzüldüm :( duygulandım :) ama genel olarak çok ta değendim içtenliğini daha çok

    YanıtlaSil
  2. canıım arkadasım bende sizi cok seviyorum.son katılmama ragmen buralara sıgdıramam sevgimi. ayrıca kalemin cok iyi. bizi anlattıgından degılde yani:) akıcı ve turkceyi ıyı kullanıysn bebek. opuyorum.. (betul)

    YanıtlaSil
  3. öncelikle Ata teşekkür ederim, ve betül corcu sana gelirsek iyi ki katıldın canım,ayrıca akıcı Türkçemize gelirsek sizi anlatırken ne kadar akıcı olabilirse,Türkçe bu noktada yetersiz bebek,sarılalım sıkı sıkı fln:D

    YanıtlaSil
  4. senden hadi bak bi iilik yapıp yazının başlığınıda ben verim ... evimin eri adlı bi yazı bekliyorum ... bizlere hayallerinden ütüpyondan evlenmeyi hayal ettiğin erkek profilini yazar mısın pls??? mr.enterte

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. oldu o zaman ben daha sonra hatırlatırım sana :D

    YanıtlaSil